
Szatmáry Zsolt
Budapesten születtem 1967-ben. A budapesti József Attila Gimnáziumban érettségiztem. 1985-ben. Matematika-fizika tanár szakon szereztem diplomát 1991-ben az ELTE TTK-n.Kisebb megszakítással három évtizede tanítok általános iskolákban
Budapesten születtem 1967-ben. A budapesti József Attila Gimnáziumban érettségiztem. 1985-ben. Matematika-fizika tanár szakon szereztem diplomát 1991-ben az ELTE TTK-n.Kisebb megszakítással három évtizede tanítok általános iskolákban
Családot nevelni egy fantasztikus utazás, és nem kell, hogy egy megpróbáltatássá legyen, mint az gyakran történik. Hétköznapi bölcsességgel, jó humorral, és a
Forrás: http://www.sinn-stiftung.eu/downloads/auf-dem-weg-zu-einer-anderen-schulkultur.pdf Albert Schweitzertől származik az a megszívlelendő figyelmeztetés, hogy a világ gyógyulása nem új intézkedések kérdése, sokkal inkább egy új gondolkodásmódé. Miután az elmúlt
Május 27-én az angol Guardian napilapban egy kritikus cikk jelent meg az iskoláról, amire számos reakció érkezett. Ezek közül egy summerhilli szülő, Natalja (Natalie) Lekecinskiene
Erica Goldson, az Itt állok c. rebellis beszéd írója interjút adott egyesületünknek Kérdés: – Erica, az internetes nézettséged azt mutatja, hogy sok iskolába járó fiatal
Arról, hogy hogyan és miért nyomorítja meg a gyerekeinket a közoktatás Forrás: Against School Harminc éven át tanítottam Manhattan néhány legrosszabb és néhány legjobb iskolájában,
Structures for Autonomny: The Experience of Self Managed Learning College – Education Revolution 2009/3 8-11. o. Nagyon gyakran megtörténik, hogy
Négy gyermek édesanyja vagyok. A 2001-ben alakult Magyarországi Dúlák Egyesületének egyik alapítótagja és jelenleg szakmai koordinátoraként a szervezet országos hálózattá építésén, a TAVAM elnökségében pedig
„Jól tartsuk észben, hogy a demokrácia nem tart örökké. Előbb, vagy utóbb romlásnak indul, értelmét veszti, majd megöli önmagát. A történelemben még nem volt olyan
A Freedom and Beyond (A szabadság és azon túl) c. könyv 3. fejezete A „szabadság“ szót gyakran helytelenül használják. Talán mert félnek tőle. Nem olyan
(Két részlet a szerző „How Children Fail” c. könyve második fejezetének 1982-es kiegészítéséből) Árulkodás Amikor korábban arról írtam, hogy a gyerekeknek egymástól is biztonságban kell
Jürgen Oelkers: A reformpedagógia kérdései Summerhill példáján A szerző, (aki a zürich-i egyetem pedagógia professzora) 2010 Október 6.-án a Zug-i/Svájc/ Pedagógia Főiskolán elhangzott előadása eredeti:
A lista nekem olyan, mint egy igazi iskola modellje: a részvétel önkéntes.
Nincs feleltetés, nincsenek dolgozatok.
Vannak viszont időről időre személyes találkozók, ahol sokat beszélgetünk, vagy meglátogatunk egy-egy érdekes iskolát. Főként a lista tagjaiból alakult az egyesület, amely a demokratikus iskola elveinek és gyakorlatának terjesztését tűzi ki céljául!
Az oldal online fizetési szolgáltatását a Barion szolgáltatja
2022 © Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | ÁSZF | Süti szabályzat