
John Holt: Tekintély
A szerző Freedom and Beyond (Szabadság és azon túl) c. könyvének 5. fejezete Némelyek, akik az iskolareformmal sokat foglalkoznak, gyakran túl sokat időznek annak a
A szerző Freedom and Beyond (Szabadság és azon túl) c. könyvének 5. fejezete Némelyek, akik az iskolareformmal sokat foglalkoznak, gyakran túl sokat időznek annak a
Könyvrészlet – nyersfordítás/ Learning all the time- Lighthouse Books 1991 148-152.o. Sokkal erősebben, mint hinnénk, életünket és munkánkat metaforák irányítják, képek, amelyek a fejünkben vannak
A közzétevö – Fóti Péter – megjegyzése: 2011 nyarán Angliában jártam a demokratikus iskolák világtalálkozóján. Amikor a Summerhill-i iskolából jött gyerekek bemutatták, hogy hogyan müködik
A Summerhill Dráma forgatókönyvének írója mesél! Forrás: http://www.writersguild.org.uk/news-a-features/tv/77-writing-summerhill A darab megírásához meg kellett tapasztalnom a valóságot. Ez világos. De mégsem következett belőle egyértelműen, hogy ezt
Embernek születtem. A tanulás veleszületett képességem. A kezdetektől fogva él bennem a rácsodálkozás képessége, tele vagyok kíváncsisággal és tanulási vággyal. Úgy tekintek magamra – és
A How to Survive in Your Native Land c. könyv 9. fejezete III. rész Richard tőlem balra egy fa alatt ül és ebédel. Apró gyökerek
beszédrészlet (ORF 2 28. Juli 1982) A régi parancsa az intellektueleknek ez: Legyél egy tekintély! Tudjál mindent a szakterületeden. Ha egyszer mint tekintélyt elismernek, akkor
Pedagógiai diplomáját – színészi, színházrendezői végzettsége birtokában – az Eötvös Loránd Tudományegyetem hallgatójaként szerezte. Montágh Imrétől tanult beszédtechnikát, Mérei Ferenctől pszichodráma vezetést. Legfontosabb kutatási területe
Jerry Mintz: Közösen döntenek Viragh Szabolcs interjúja a Magyar Narancs 2012/25. (06. 21.) számában Magyar Narancs: Hogyan jellemezné írásainak és beszédeinek kulcskifejezését, a demokratikus oktatást? Jerry
A cikk rövidítve megjelent a Népszabadság 2013 március 22-i számának 12. oldalán. A Hallgatói Hálózat és KIHA léte és működése sok embert homlokráncolásra késztet, és sokan
Napjainkban, amikor a magyar gazdaságpolitika unortodox módszerekkel kísérletezik, hadd fejtsem ki az alábbiakban unortodox véleményemet arról, milyen tanárokra is lenne szükség ahhoz, hogy a magyar
A lista nekem olyan, mint egy igazi iskola modellje: a részvétel önkéntes.
Nincs feleltetés, nincsenek dolgozatok.
Vannak viszont időről időre személyes találkozók, ahol sokat beszélgetünk, vagy meglátogatunk egy-egy érdekes iskolát. Főként a lista tagjaiból alakult az egyesület, amely a demokratikus iskola elveinek és gyakorlatának terjesztését tűzi ki céljául!
Az oldal online fizetési szolgáltatását a Barion szolgáltatja
2022 © Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | ÁSZF | Süti szabályzat