Fóti Péter: Cikkeim rangsora

Gyerekek és papagájok  
Egy fészbuk nyúlra  
Fóti Péter: Rousseu nevelési elveiröl  
Summerhill a Nők Lapjában  
Miért nem tehetnek fel kérdéseket a gyerekek az iskolában?  
Fóti Péter: Az unortodox tanar  
Részvételi demokrácia és az iskola  
Fóti: Mivel foglalkozom mostanában? A válasz egyszerü: John Holttal  
Fóti Péter: A tanulás tantervközpontú és gyerekközpontú felfogása  
Fóti Péter: Poroszos-e a mai magyar iskolarendszer?  
Fóti Péter: Miért hazudik a gyerek?  
Summerhill-napló-2012-2013  
Fóti Péter: Kengyel, Matula, Tutajos és a szex  
Amit Röfi nem tudott…  
Fóti Péter: Egy kreatív nem illeszkedö  
Foti Péter: Meg kell-e szabadítani a gyerekeket minden tekintélytöl?  
Fóti Péter: Emberi jogok, politikai demokrácia, egyenlő esélyek és az iskola  
Foti Péter Egyházkötelezettség és iskolaszabadsag  
Fóti Péter: Kölcsönös udvariasság, figyelem, tisztelet gyerekek és felnőttek között  
Fóti Péter: Partnerségre épülő társadalmat (és iskolát) a zsarnokság helyett  
Jerry Mintz: Szabadság és demokrácia az oktatásban Előszó  
Foti Péter – Az érzelmi és értelmi nevelés és oktatás ellentmondásai  
Fóti-Virágh: A gyerekköztársaságtól a demokratikus iskoláig  
Fóti Péter: A gyermekjogok, a decentralizáció és a HÍVATLANUL  
Fóti Péter: Kommentár John Holt Iskolai kudarcok c. könyvéhez  
Fóti Péter: Válaszok az Éva-magazin kérdéseire  
Fóti Péter: Álom  
Fóti Péter: Te miért ellenzed a heti osztály/iskolagyűléseket?  
Fóti Péter: Béke és nevelés  
Fóti Péter: Egy radikális iskolareform körvonalai  
Fóti Péter: Ordas eszmék a pedagógiában  
Tanulni nemcsak kényszerből lehet  
Fóti Péter Megjegyezés a DEKA Alapértékeihez és 12 pontjához  
Fóti: Egy (nem magyarországi) Waldorf iskola belülről  
Fóti Péter: 35 éves a bécsi Schülerinnenschule  
Fóti Péter: A számítógépes játékok és a felnőttek tekintélye  
Fóti Péter: Téves nézetek a gyerekek büszkeségéröl és méltóságáról  
Pál utcai fiúk és lányok Summerhillben  
Fóti Péter: Miért lázadnak a gyerekek?  
Fóti Péter: Milyen iskolarendszert szeretnék?  
Fóti Péter: A hallgatás spirálja  
Fóti Péter: Demokratikus módszerek a tanulás-tanítás tervezésében  
Fóti Péter: Iskola: a szabadság kezdete  
Fóti Péter: Szólásszabadság az iskolában  
Fóti Péter: A demokrácia minimuma  
14 pont a jó iskoláról  
Fóti Péter: A hízelgő, akármi fajta, Azokból él, akiknek hízeleg