Barion Pixel

3. DEMOKRATIKUS NEVELÉS KONFERENCIA

nap
óra
perc
mperc
Keresés
Close this search box.

Fóti Péter: Cikkeim rangsora

image_pdfimage_print
Gyerekek és papagájok 
Egy fészbuk nyúlra 
Fóti Péter: Rousseu nevelési elveiröl 
Summerhill a Nők Lapjában 
Miért nem tehetnek fel kérdéseket a gyerekek az iskolában? 
Fóti Péter: Az unortodox tanar 
Részvételi demokrácia és az iskola 
Fóti: Mivel foglalkozom mostanában? A válasz egyszerü: John Holttal 
Fóti Péter: A tanulás tantervközpontú és gyerekközpontú felfogása 
Fóti Péter: Poroszos-e a mai magyar iskolarendszer? 
Fóti Péter: Miért hazudik a gyerek? 
Summerhill-napló-2012-2013 
Fóti Péter: Kengyel, Matula, Tutajos és a szex 
Amit Röfi nem tudott…  
Fóti Péter: Egy kreatív nem illeszkedö 
Foti Péter: Meg kell-e szabadítani a gyerekeket minden tekintélytöl? 
Fóti Péter: Emberi jogok, politikai demokrácia, egyenlő esélyek és az iskola 
Foti Péter Egyházkötelezettség és iskolaszabadsag 
Fóti Péter: Kölcsönös udvariasság, figyelem, tisztelet gyerekek és felnőttek között 
Fóti Péter: Partnerségre épülő társadalmat (és iskolát) a zsarnokság helyett 
Jerry Mintz: Szabadság és demokrácia az oktatásban Előszó 
Foti Péter – Az érzelmi és értelmi nevelés és oktatás ellentmondásai 
Fóti-Virágh: A gyerekköztársaságtól a demokratikus iskoláig 
Fóti Péter: A gyermekjogok, a decentralizáció és a HÍVATLANUL 
Fóti Péter: Kommentár John Holt Iskolai kudarcok c. könyvéhez 
Fóti Péter: Válaszok az Éva-magazin kérdéseire 
Fóti Péter: Álom 
Fóti Péter: Te miért ellenzed a heti osztály/iskolagyűléseket? 
Fóti Péter: Béke és nevelés 
Fóti Péter: Egy radikális iskolareform körvonalai 
Fóti Péter: Ordas eszmék a pedagógiában  
Tanulni nemcsak kényszerből lehet 
Fóti Péter Megjegyezés a DEKA Alapértékeihez és 12 pontjához 
Fóti: Egy (nem magyarországi) Waldorf iskola belülről 
Fóti Péter: 35 éves a bécsi Schülerinnenschule 
Fóti Péter: A számítógépes játékok és a felnőttek tekintélye 
Fóti Péter: Téves nézetek a gyerekek büszkeségéröl és méltóságáról 
Pál utcai fiúk és lányok Summerhillben 
Fóti Péter: Miért lázadnak a gyerekek? 
Fóti Péter: Milyen iskolarendszert szeretnék? 
Fóti Péter: A hallgatás spirálja 
Fóti Péter: Demokratikus módszerek a tanulás-tanítás tervezésében 
Fóti Péter: Iskola: a szabadság kezdete 
Fóti Péter: Szólásszabadság az iskolában 
Fóti Péter: A demokrácia minimuma 
14 pont a jó iskoláról 
Fóti Péter: A hízelgő, akármi fajta, Azokból él, akiknek hízeleg 
  
(Visited 79 times, 1 visits today)
Fóti Péter

Fóti Péter

Szerkesztő

Hasonló cikkek

Érdeklődés vezette – demokratikus – tanulás

Informális tanulás – szabadon választható kurzusKurzusvezető: Lehmann MiklósMentorok: Fóti Péter, Gál Tamás, Ginterné Csorba Zsuzsanna, Kovács Marianne, Novák Julianna, Saly Erika, Szegedi Gábor Tömbösített kurzus a félév során: 6 alkalom, alkalmanként 3-3 óra (egy alkalom 2×90 perc). A kurzus maximális

Tovább olvasom »